Oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Szczegóły oferty nr: 0333/2022
dogadamycie.pl
Jesteśmy internetowym serwisem tłumaczeniowym. Wspieramy firmy w procesach komunikacyjnych, pozwalając im dogadać się z instytucjami, kontrahentami i klientami z całego świata. Dostęp do ponad 1000 wyspecjalizowanych tłumaczy przekłada się na jakość usługi i szybkość realizacji. Biznes nie ma granic - takiego założenia trzymamy się na co dzień. Z powodu intensywnego rozwoju działalności na rynkach DACH szukamy nowej osoby do naszego zespołu obsługi klienta. Jeżeli lubisz pracować z ludźmi, posiadasz podstawową wiedzę w zakresie sprzedaży i chcesz się rozwijać - ta oferta jest dla Ciebie.
|
|
Branża: |
Administracja |
Rodzaj pracy: |
praca stała |
Stanowisko: |
Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
|
Wakatów: |
1 |
Miejsce pracy: |
Koszalin |
Wymagania: |
- dobra znajomość języka niemieckiego min b2
- doświadczenie w pracy w zespole
- dobra znajomość pakietu MS Office
- umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy przy uwzględnieniu dużej ilości i różnorodności zadań
|
Obowiązki: |
- wycena i koordynacja projektów tłumaczeniowych na rynkach niemieckojęzycznych, tj.: Niemcy, Austria i Szwajcaria
- obsługa klienta i kontakt z tłumaczami (serwis online + telefon + e-mail).
- budowanie długoterminowych relacji z klientami na poziomie bezpośrednich kontaktów operacyjnych
- reprezentowanie organizacji zapewniając wysoką jakość usług i wsparcie klienta
- monitorowanie wewnętrznych procesów, aktualnego stanu projektów i terminów realizacji
- kontakt z tłumaczami drogą mailową i telefoniczną
|
Firma oferuje: |
- praca w biurze w Koszalinie podczas okresu próbnego, następnie możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej
- umowa o pracę lub kontrakt B2B (do wyboru)
- stabilny, doświadczony pomocny zespół
- szkolenia wdrażające
- cykliczne szkolenia dot. obsługi klienta, zagadnień RODO, marketingu itd
- atrakcyjne wynagrodzenie 6000-8000 zł brutto
|
Sposób aplikowania: |
a.konracki@dogadamycie.pl |
powrót