Oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego

Szczegóły oferty nr: 0333/2022
dogadamycie.pl

Jesteśmy internetowym serwisem tłumaczeniowym. Wspieramy firmy w procesach komunikacyjnych, pozwalając im dogadać się z instytucjami, kontrahentami i klientami z całego świata. Dostęp do ponad 1000 wyspecjalizowanych tłumaczy przekłada się na jakość usługi i szybkość realizacji. Biznes nie ma granic - takiego założenia trzymamy się na co dzień. Z powodu intensywnego rozwoju działalności na rynkach DACH szukamy nowej osoby do naszego zespołu obsługi klienta. Jeżeli lubisz pracować z ludźmi, posiadasz podstawową wiedzę w zakresie sprzedaży i chcesz się rozwijać - ta oferta jest dla Ciebie.

Branża: Administracja
Rodzaj pracy: praca stała
Stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Wakatów: 1
Miejsce pracy: Koszalin
Wymagania:
  • dobra znajomość języka niemieckiego min b2 
  • doświadczenie w pracy w zespole
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy przy uwzględnieniu dużej ilości i różnorodności zadań
Obowiązki:
  • wycena i koordynacja projektów tłumaczeniowych na rynkach niemieckojęzycznych, tj.: Niemcy, Austria i Szwajcaria
  • obsługa klienta i kontakt z tłumaczami (serwis online + telefon + e-mail).
  • budowanie długoterminowych relacji z klientami na poziomie bezpośrednich kontaktów operacyjnych
  • reprezentowanie organizacji zapewniając wysoką jakość usług i wsparcie klienta
  • monitorowanie wewnętrznych procesów, aktualnego stanu projektów i terminów realizacji
  • kontakt z tłumaczami drogą mailową i telefoniczną
Firma oferuje:
  • praca w biurze w Koszalinie podczas okresu próbnego, następnie możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej
  • umowa o pracę lub kontrakt B2B (do wyboru)
  • stabilny, doświadczony pomocny zespół
  • szkolenia wdrażające
  • cykliczne szkolenia dot. obsługi klienta, zagadnień RODO, marketingu itd
  • atrakcyjne wynagrodzenie 6000-8000 zł brutto
Sposób aplikowania: a.konracki@dogadamycie.pl


powrót